- Despre noi
Compania care administrează site-ul www.marsala.ro este S.C. PLAYWITHJOY SRL, persoană juridică înființată potrivit legislației române, cu sediul social in Loc. Pitești, Județul Argeș, Aleea Seneslau, Nr. 9, înregistrată la ONRC sub numărul J03/2260/2023 și având numărul de înregistrare RO48984105.
- Preambul
Folosirea, vizitarea sau cumpărarea produselor acestui site implică acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomanda citirea cu atenție a acestora.
Menționăm ca S.C. PLAYWITHJOY SRL își rezervă dreptul de a modifica aceste date fără notificări prealabile.
Neacceptarea acestor termeni și condiții atrage obligația Utilizatorului de a înceta accesarea site-ului www.marsala.ro.
În utilizarea site-ului www.marsala.ro, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră. În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.
- Definiții și termeni
Cumpărător – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o comandă.
Utilizator – Orice persoană care accesează site-ul www.marsala.ro. Utilizatorul va putea fi definit și ca Beneficiar, Client sau Consumator.
Vânzător – Societatea comerciala PLAYWITHJOY SRL.
Site – Magazinul online găzduit la adresa web www.marsala.ro și care este deținut și administrat de S.C. PLAYWITHJOY SRL sau de o persoană afiliata S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Produse – Orice produs afișat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi predate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a încheierii Contractului.
Comandă – Mecanismul electronic al site-ului prin intermediul căruia Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site și de a achita prețul acestora.
Cont – Secțiunea din Site formată dintr-o adresă de E-mail și o parolă care permite Cumpărătorului să transmită Comenzi către Vânzător.
Contract - Reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, care are ca obiect vânzarea Produselor comandate de pe Site.
Parte – Vânzător sau Cumpărător.
Conținutul Site-ului – Reprezintă atât informațiile de pe Site care pot fi accesate sau vizualizate prin utilizarea unui echipament electronic (incluzând, dar nelimitându-se la imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software), cât și conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.
- Documente contractuale
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.marsala.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.
Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intră in vigoare la confirmarea Comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia.
- Obligațiile Vânzătorului
Livrarea
Comenzile plasate online în timpul săptămânii precum și în weekend, vor fi expediate în 3-5 zile lucrătoare (dacă toate produsele comandate sunt în limita stocului nostru) excepție fac parte perioadele aglomerate dinaintea sărbătorilor sau cele cu reduceri de tipul Black Friday. În momentul livrării, produsele sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție (acolo unde este cazul)
La primirea coletului, te rugăm insistent să verifici integritatea acestuia:
- Să nu prezinte urme de lovituri, deformări sau rupturi;
Este bine sa știi ca ai dreptul de a refuza primirea coletelor care prezintă urme de deteriorare sau efracție. Prin semnarea de primire, renunți la orice drept de reclamație privind integritatea coletelor.
Programul de livrari pentru următoarele firme de curierat:
- SameDay Courier este între orele 09:00 - 18:00. Urmărire AWB: https://www.sameday.ro/awb-tracking/
- Cargus este între orele 09:00 - 17:00. . Urmărire AWB: https://www.cargus.ro/find-shipment-romanian/
Livrarea la punctul/locker easybox
Peste 3800 de lockere easybox te așteaptă să le testezi, să experimentezi și să te bucuri de experiența simplă și rapida de livrare.
Pot fi livrate doar produsele a căror dimensiune permit livrarea in easybox, de dimensiuni mici sau medii.
La plasarea comenzii pe site-ul www.marsala.ro ai optiunea de a selecta plata la un locker easybox, acesta fiind disponibil 24/7 fără a fi conditionat de programul curierului. Poți selecta lockerul favorit din lista afisata pe site.
Costul de livrare al coletului este de 20 RON oriunde în țară, pentru comenzile care nu depășesc suma de 300 RON. La comenzile cu valoare peste 350 RON, livrarea este gratuită. Dacă doriți livrarea într-o localitate ce nu se regăsește pe lista punctelor de livrare ale companiei de curierat, vă vom contacta noi pentru a vă comunica prețul de livrare.
Stocurile
Puteți verifica disponibilitatea în stoc în timp real a unui produs pe pagina produsului în partea dreapta. Informațiile acestea sunt actualizate periodic.
- Obligațiile Utilizatorului
Confirmă că are întreaga răspundere legală sau că este capabil să își asume obligații legale, având în vedere că prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate financiară cu privire șa utilizarea site-ului www.marsala.ro.
Se angajează să navigheze pe site-ul www.marsala.ro și să își creeze cont exclusiv pentru cumpărarea de produse puse la vânzare de către companie, evitând orice acțiune rău intenționată menită să îi aducă (Utilizatorului) foloase necuvenite.
Nu își va crea cont pe site folosind identități false și nici nu va plăti pentru produse cumpărate cu carduri de credit pentru care nu deține acceptul titularului de a le folosi.
- Preț și Facturare
Toate prețurile aferente produselor comercializate pe Site sunt exprimate in lei (RON). Prețurile afișate conțin TVA.
Prețul final plătit de Cumpărător este format din prețul produselor și cheltuielile de transport. Informațiile cu privire la cheltuielile de transport vor fi afișate Cumpărătorului înainte ca acesta să plaseze comanda și în cazul în care Cumpărătorul nu se află în aria de acoperire a transportatorului, orice cost suplimentar legat de transport, îi va fi comunicat telefonic sau prin e-mail, după efectuarea verificărilor de către operator.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată vor fi specificate în formularul solicitării de comandă.
Facturarea produselor comandate de pe Site se va face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat plasării comenzii. S.C. PLAYWITHJOY SRL nu va răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru facturare sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli din cauza informațiilor furnizate incorect de către Cumpărător.
- Plata
Achitarea contravalorii comenzii finale se poate efectua Online, cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți Netopia SRL (Mobilpay), iar S.C. PLAYWITHJOY SRL nu va solicita și nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastră.
Prin numerar la livrarea coletului, contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastră. Chitanța este eliberată de către firma de curierat.
Transfer bancar, plata se poate face și prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmând a se face după intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea plații prin transfer bancar sunt:
SC PLAYWITHJOY SRL
CUI RO48984105
Nr. Reg.Com. J03/2260/2023
Sediul social: Aleea Seneslau, nr. 9, Mun. Pitești, Județul Argeș
Banca Transilvania Cont IBAN: RO72BTRLRONCRT0CQ9017701
- Riscuri și responsabilități
Limitarea răspunderii:
Produsele aflate spre vânzare sunt în forma și ambalajul în care vin de la producător. Imaginile produselor din magazin sunt cu titlu de prezentare și pot diferi față de produsul ce-l prezintă. Descrierea ori caracteristicile produselor pot sa fie în anumite cazuri eronate, deoarece S.C. PLAYWITHJOY SRL preia informațiile de la furnizori / producători. Din aceste motive S.C. PLAYWITHJOY SRL nu își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea descrierilor produselor de pe site, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastră de furnizori / producători.
S.C. PLAYWITHJOY SRL își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din anumite motive.
Pentru fiecare comandă este necesară furnizarea unui număr de telefon valid pentru contact, în caz contrar nu ne asumăm răspunderea pentru livrare.
Deteriorarea coletelor în timpul transportului nu cade în răspunderea S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Site-ul www.marsala.ro nu este găzduit de serverele proprii, de aceea S.C. PLAYWITHJOY SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări sau actualizări. De asemenea, nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere.
Conținutul posibilelor comentarii licențioase, vulgare sau defăimătoare, ale unor clienți pe paginile de produs prezentate pe acest site nu sunt responsabilitatea S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Putem, fără nici o notificare prealabilă, șterge sau adăuga orice informație pe site, întrerupe orice activitate pe site sau arhiva din conținutul site-ului, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm și / sau confirmăm sub nici o formă tipul de informație pe care îl veți găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau luați sau nu în considerare informația găsită acolo.
Vânzătorul nu va fi ținut răspunzător în niciun caz, pentru pierderile de profit, pierderile de posesie, costuri sau daune subsecvente, prejudicii ori vătămări aduse terțelor persoane ori Cumpărătorului, dacă acestea se nasc ca urmare a executării Contractului ori din încălcarea prevederilor contractuale de către Cumpărător, indiferent daca acestea au fost săvârșite din culpa sau neglijență.
Cumpărătorul nu va invoca răspunderea Vânzătorului pentru toate și orice reclamații, acțiuni, proceduri, pierderi, prejudicii, daune, costuri sau cheltuieli ce se nasc în legătură cu îndeplinirea obligațiilor de către Vânzător, în conformitate cu Contractul, cât timp acestea nu sunt născute ca urmare a culpei directe și dovedite a Vânzătorului. În toate cazurile, răspunderea S.C. PLAYWITHJOY SRL va fi limitată la valoarea contractului (Valoarea bunurilor cumpărate)
- Garanții
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (Serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fără a i se soluționa garanția. De asemenea, clientul trebuie să specifice defectul produsului în scris.
Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factura fiscală.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente / piese plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide , metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de software, precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale.
În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produsul este funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur – retur al produselor.
Produsele neridicate de la unitatea de service sau returnate de către firma de curierat Vânzătorului în termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate si vor deveni patrimoniul Vânzătorului.
În conformitate cu dispozițiile OUG 140/2021, bunurile îndeplinesc următoarele:
- Cerințele subiective de conformitate:
- Respectă descrierea, tipul, cantitatea și dețin funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare:
- Corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul la adus la cunoștință vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare și pe care vânzătorul l-a acceptat;
- Sunt livrate împreună cu toate accesoriile și cu toate instrucțiunile, inclusiv de instalare, prevăzute în contractul de vânzare;
- Sunt furnizate cu actualizări conform dispozițiilor contractului de vânzare.
- Cerințele obiective de conformitate
- Corespund scopurilor pentru care sar utiliza în mod normal bunuri de același tip, ținând seama, dacă este cazul de prevederile în vigoare, de standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu și specifice sectorului;
- După caz, posedă calitatea și corespund descrierii unei mostre sau model pe care vânzătorul la pus la dispoziția consumatorului înainte de încheierea contractului;
- Daca este cazul, sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau alte instrucțiuni pe care consumatorul se așteaptă în mod rezonabil sa le primească; si
- Respectă cantitatea și dețin calitățile și alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și securitate, care sunt normale pentru bunuri de același tip și la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor și ținând seama de orice de orice declarație publică făcută de vânzător sau în numele acestuia sau de alte persoane situate în etapele anterioare ale lanțului de tranzacții, inclusiv de către producător mai ales în anunțuri publicitare sau pe etichetă.
Orice neconformitate cauzată de instalarea incorectă a bunurilor este considerată ca reprezentând o neconformitate a bunurilor numai în una dintre următoarele situații:
- Instalarea face parte din contractul de vânzare și a fost realizată de vânzător sau sub răspunderea vânzătorului
- Instalarea, destinată să fie realizată de consumator, a fost realizată de acesta și instalarea incorectă a fost cauzată de unele deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate de vânzător
Potrivit legii (OUG 140/2021), în caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului. Pentru ca bunurile sa fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație sau înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibila, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționale, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
- Valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
- Gravitatea neconformității; sau
- Daca măsura corectivă alternativa ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționale, luând în considerare toate circumstanțele de fapt.
Consumatorul are dreptul fie să obțină o reducere proporțională a prețului, fie să obțină încetarea contractului de vânzare, în oricare dintre următoarele cazuri:
- Vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat sa aducă în conformitate bunurile.
- Se constant o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
- Neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
- Vânzătorul a declarat ca nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.
Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.
Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părți restante din prețul bunurilor sau a unei parți a acesteia până în momentul în care vânzătorul își va îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul prezentei ordonanțe de urgență.
Consumatorii beneficiază de înlocuirea bunurilor în cazul în care neconformitatea acestora este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
- Transferul proprietății
Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înaintea semnării de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare.
- Dreptul de retur al produselor
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG 34/2014 în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
În cazul în care clientul trimite coletele cu ramburs, S.C. PLAYWITHJOY SRL va înainta Clientului o factură egală în valoare cu costul de transport. S.C. PLAYWITHJOY SRL va înapoia contravaloarea comenzii într-un cont bancar specificat de client (inclusiv costul livrării inițiale – cu excepția cazului în care s-a cerut o livrare mai rapidă decât cea standard) în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Vă rugăm insistent să nu returnați produsele neambalate. În cazul în care ajung la noi produsele cu AWB-ul de la curier lipit pe acestea, ne rezervăm dreptul de a le refuza!
OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la ART. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Produsele primite defecte:
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs funcțional sau se va returna contravaloarea acestuia. Condiția este notificarea în scris a S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Condiții generale de returnare:
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma notificării scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. PLAYWITHJOY SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit – factură fiscala și / sau certificat de garanție). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse între 0% și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa testeze un cablu / adaptor, nu să-l folosească.
Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
- Data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
- Ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, întră în posesia fizică a bunurilor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
- În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, întră în posesia fizică a ultimului bun;
- În cazul livrării unui bun care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, întră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese;
- Cazul contractelor pentru livrarea periodică de bunuri pe o perioada de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, întră în posesia fizică a primului bun;
Rambursarea sumei achitate
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificării S.C. PLAYWITHJOY SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnați în contul bancar furnizat de către client.
S.C. PLAYWITHJOY SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care S.C. PLAYWITHJOY SRL nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul.
Politica de returnare a produselor, conform OUG 34/2014, se aplică numai vânzărilor făcute către clienții persoane fizice.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil), sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, de asemenea, produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se acceptă ca retur.
Bunuri / servicii pentru care nu se asigură dreptul de retragere:
- Contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;
- Furnizarea de Bunuri și / sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar, ca produsele bespoke, madeto-measure sau asupra cărora sau făcut modificări conform specificațiilor Consumatorului;
- Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Consumator;
- Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Furnizarea de consumabile.
- Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și / sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
- Forță majoră
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat, în conformitate cu prevederile corespunzătoare din Codul Civil.
- Promoții și concursuri
S.C. PLAYWITHJOY SRL stabilește regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștință eventualilor participanții numai prin intermediul site-ului propriu. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil.
Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție si o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
- Proprietatea intelectuală și industrială
Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice (pe internet sau media), nici una din informațiile primite de la Vânzător.
Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și / sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a S.C. PLAYWITHJOY SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
Întreg conținutul acestui site este proprietatea S.C. PLAYWITHJOY SRL si a furnizorilor săi și este apărat de Legea dreptului de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială, aplicabile pe teritoriul României. Folosirea fără acordul S.C. PLAYWITHJOY SRL a oricăror elemente componente ale site-ului www.marsala.ro, se pedepsește conform legilor în vigoare. Raportarea acestor cazuri se poate face pe adresa : contact@marsala.ro.
Pozele prezentate pe site-ul nostru au un caracter informativ și nu creează informații contractuale întrucât designul acestor produse poate varia.
Toate documentele și informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător Vânzătorului, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al Vânzătorului și după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a trimite informații cu privire la oferte promoționale de tip newsletter, pe adresa de e-mail a Cumpărătorului respectiv a Solicitantului. Cumpărătorul respectiv Solicitantul pot renunța oricând la primirea ofertelor promoționale, urmând instrucțiunile de dezabonare primite pe e-mail.
Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător cu privire la comandă fără consimțământul scris al Vânzătorului.
Prevederile acestui punct se completează cu prevederile rubricii „Politica de confidențialitate” a site-ului www.marsala.ro.
Adresa de e-mail pentru raportarea problemelor legate de proprietatea intelectuală este contact@marsala.ro.
- Legea aplicabilă. Dispute și litigii
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între companie și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românești.
S.C. PLAYWITHJOY SRL respectă și se supune legilor române ce reglementează comerțul online.
Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.
Eventualele reclamații din partea cumpărătorilor pot fi transmise în scris pe adresa de e-mail: contact@marsala.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.
Părțile în contract vor fi considerate contractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte.
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.marsala.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului www.marsala.ro. Compania rezervându-și dreptul de a formula plângere și deferi situația autorităților de stat cu atribuții în acest sens.
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nula sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu lansarea comenzii și finalizarea acesteia, clientul accepta, fără obiecțiuni, termenii și condițiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat între client și Companie.
Termenii și condițiile Companiei sunt în conformitate cu legislația română în vigoare. Încălcarea prevederilor acestui document constituie o încălcare a drepturilor Companiei și poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau, după caz, penală a persoanei în culpă.
Fiind de acord cu acești termeni și condiții de utilizare, clientul își asumă, în totalitate, drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea produselor din magazinul virtual www.marsala.ro.
- Politica de confidențialitate
Personalul Marsala se angajează să nu transmită datele personale ale clienților săi către terți și sa le folosească exclusiv în scopul pentru care au fost introduse, respectiv efectuarea comenzii, dar și pentru informări comerciale cu privire la acest magazin. Nu vom furniza adresa dumneavoastră de e-mail unor terți (persoane fizice sau juridice), nu o vom comercializa sau oferi, nu vom face schimb de adrese e-mail obținute prin intermediul acestui site.
- Protecția datelor cu caracter personal
Sunteți de acord ca furnizarea serviciilor sau a produselor prezentate pe www.marsala.ro să înceapă imediat după îndeplinirea tuturor formalităților de înregistrare cerute. Informațiile furnizate trebuie să fie corecte. Optând pentru înregistrare, vă obligați să ne furnizați corect numele, adresa și alte informații utile. Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale, sunteți responsabil pentru toate acțiunile cere decurg prin folosirea acestora. S.C. PLAYWITHJOY SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul de creare de cont și / sau Comandă, declarați că acceptați necondiționat ca datele dumneavoastră personale să fie incluse în baza de date a S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Datele personale sunt colectate, păstrate și prelucrate de S.C. PLAYWITHJOY SRL în următoarele scopuri:
- Îndeplinirea prevederilor contractuale pentru furnizarea produselor comandate în urma lansării comenzilor în magazinul online www.marsala.ro.
- Întocmirea documentelor fiscale necesare derulării contractului de vânzare la distanță
- Transmiterea informațiilor prin SMS și / sau email, privind starea comenzilor plasate
- Realizarea de rapoarte statistice privind produsele comandate și accesarea paginilor web din siteul www.marsala.ro.
- Transmiterea de informații publicitare prin email sau SMS cu privire la produse similare celor comandate sau cu privire la alte produse din portofoliul S.C. PLAYWITHJOY SRL ori evenimente organizate de S.C. PLAYWITHJOY SRL.
Datele colectate sunt păstrate în baza de date S.C. PLAYWITHJOY SRL timp de 10 ani sau până la solicitarea utilizatorului privind ștergerea acestora conform drepturilor prevăzute de regulamentul 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul datelor folosite pentru emiterea documentelor fiscale sau garanțiilor, perioada minimă de colectare a datelor se supune legislației în vigoare.
Datele personale colectate la înregistrarea unei comenzi sunt: numele, adresa de livrare, adresa de facturare (dacă este diferită de adresa de livrare), numărul de telefon, adresa de e-mail. În plus, în cazul comenzilor realizate de persoane juridice, sunt colectate datele de identificare necesare întocmirii documentelor fiscale (nume companie, cod fiscal, număr de înregistrare la registrul comerțului, cont bancar). În cazul în care utilizatorul solicită returnarea produsului în termenul legal de 14 zile, se vor colecta, în plus, date necesare realizării plăților reprezentând contravaloarea produselor returnate, respectiv contul bancar și numele titularului de cont.
S.C. PLAYWITHJOY SRL folosește serviciul Google Analytics și colectează date necesare contorizării accesului pe paginile site-urilor de prezentare sau de colectare a comenzilor. În cazul în care utilizatorul nu dorește contorizarea accesului său prin serviciul Google Analytics, se poate folosi instrumentul dezvoltat în acest scop de Google (GoogleAnalytics Opt-out Browser Ad-on).
S.C. PLAYWITHJOY SRL folosește cookie-uri pentru activarea unor funcții de baza precum navigarea în paginile site-ului și accesul la zonele securizate, pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului și pentru colectare de date în scop statistic.
Datele personale colectate sunt transmise, doar în scopul îndeplinirii contractuale privind comenzile lansate către:
- Companiile de transport alese pentru livrarea produselor comandate sau returnarea produselor refuzate ori transmise de către clienți în vederea reparațiilor sau operațiunilor de întreținere
- Furnizorii de servicii de gestiune contabilă
- Furnizorii de servicii de dezvoltare software a platformei destinată plasării comenzilor
- Furnizorii de servicii de tip emailing sau transmitere de SMSuri
- Autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare
- Newsletter
În cazul în care clienții doresc să primească newsletter așa cum este oferit pe site, compania noastră solicită adresa de e-mail a acestora și informații conform cărora sunt de acord cu verificarea respectivei adrese de e-mail de a aproba primirea newsletter-ului.
În momentul înregistrării pentru primirea newsletter-ului, stocăm, de asemenea, adresa IP a sistemului dumneavoastră. Stocarea acestor date este necesara pentru a facilita urmărirea ulterioară a oricăror abuzuri prin e-mail a persoanelor vizate.